Saturday 23 July 2011

Cinta Rakan Karib (4)

Aku sayang die sangat2 tapi bile aku semakin sayang die bertambah ramai yang aku sakiti.Aku dah dop boleh tahan sume ni.Aku harus cari jalan penyelesaian.Sememangnye kelebihan die membuat kekuranganku tidak wujud lagi.Aku akui semue tu.Tapi kenape aku harus sakiti kawan aku jike aku menyintai die.Bukankah itu boleh menyakiti die dan sahabatku.Ape harus ku buat.?Orang yang dulu masih belum ku lupekan sepenuhnyer.Aku tidak boleh bersikap bergini.Aku harus memilih mane yang baik tapi aku buntu mane satu yang terbaik untukku.Untuk mencintai seseorang harus jalani jalan yang penuh onak dan duri tetapi untuk melupekannye memerlukan sepanjang umurku.Masalahnye sekarang,aku ni cuai sehinggekan aku boleh sakiti ramai orang.Aku rase lebih baik aku tidak mencintainyer lagi..


p/s : just a story



No comments:

Post a Comment