Sunday 3 July 2011

Cinta Rakan Karib (1)

Ape maksud si die ? Adekah oleh disebabkan aku telah putus harapan terhadap si die yang dulu , aku harus menaruh harapan ke si die pulak ? Mane mungkin aku akan mengecewekan die . Die seorang yang baik . Kalau boleh , aku nak memenuhi hajat die tetapi bagaimane dengan si die yang dulu ? Adekah aku harus mencari pengganti bagi die yang dulu dan memenuhi harapan si die ? Buntu fikiran aku . Aku harus mencari jalan penyelesaian sendiri . Bagaimane dengan si die dan si die kalau aku memenuhi hajat si die yang ni ? Aku xmo si die dan si die sakit hti . Sememangnye hatiku tidak berpunye tetapi aku tahu si die yang dulu dah berpunye .. Tetapi aku masih ingin menjage hatinyer ... Biar terpakse berkorban untuk si die , si die , dan si die , aku rele kerane aku bukan sesiape bagi mereke .. Tengok mereke bahagie pun dah cukup .. Biar hatiku merane kerane kesilapan dulu asalkan mereke dapat bahagie sekarang dan selamenyer . Hatiku kini dah berubah tempat . Hatiku telah dimiliki oleh .....

To Be Continued ..
p/s 1: si die tu perempuan dan lelaki
p/s 2 : just a story

No comments:

Post a Comment