Tuesday 9 October 2012

Kebosanan Melanda Diriku T.T

Assalamualaikum.

Hari ini 9 Oktober 2012.Esok pula 10 Oktober.Hari jadi Fatimah Khairiyah,kawan baik saya tapi malangnya dia takda kat sekolah esok sebab dia kena pergi kem TNB.

Saya bukan nak cerita pasal dia tapi nak cerita tentang apa yang terjadi kat saya di sekolah.Semua orang dah sedia maklum yang UPSR dah lepas.Selepas UPSR,cikgu-cikgu takkan usik tahun 6 tapi semua orang masih lagi kena pergi sekolah.Bila cikgu tak masuk,jadi murid-murid bebaslah nak buat apa-apa pun.

Saya ni jenis pemalas jadi saya cuma main benda yang boleh buat saya duduk diam.Macam-macam benda saya dan kawan-kawan main tapi tetap bosan.Antaranya ialah,saidina,congkak,komputer,uno,karom dan bla2.Semua tu cuma aktiviti yang membosankan.Jadi,saya rasa lebih baik sebelum UPSR daripada sekarang.Walaupun dulu jadual harian ketat tapi tetap menyeronokkan.Kalaulah otak saya ni bergeliga dan boleh fikirkan permainan yang tidak membosankan yang saya dan kawan-kawan boleh buat.Minggu depan final exam tapi saya masih tak ulangkaji.Kenapalah berasa diri ini sungguh malas untuk buat perkara yang berfaedah.Ok,setakat tu sahaja entry kali ini.Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment