Monday 8 October 2012

Hamba Allah Telah Kembali

Assalamualaikum.

Pertama,saya bersyukur ke hadrat Ilahi kerana masih berpeluang hidup di atas dunia ini.Saya baru sahaja habis menjalani peperiksaan UPSR.Keputusan UPSR bakal diketahui bulan hadapan.Sudah setahun saya menyepi.Kini,saya kembali lagi untuk menghidupkan lagi blog ini.Sesungguhnya,banyak pengalaman yang telah saya lalui sebelum peperiksaan UPSR.Saya berasa insaf apabila sedar perangai saya.Saya ini seorang yang pemalas,panas baran dan mungkin ego.Saya ingin mengubah perangai saya.Saya berharap anda semua akan faham.Antara kawan-kawan saya,ada yang baik dan ada yang jahat.Maaflah kalau saya menggunakan perkataan jahat.Jika saya menjauhi kawan saya,maknanya dia bukanlah kawan yang baik.Tahun hadapan saya akan berumur 13 tahun dan memasuki alam sekolah menengah.Banyak lagi cabaran yang perlu saya hadapi.Oleh sebab itu,saya ingin melatih diri saya menjadi seorang yang baik bermula dari sekarang.Kepada kawan-kawan saya  di SK Tok Randok,saya sayangkan kamu semua.Berubahlah ya.Sekian sahaja post malam ini.

No comments:

Post a Comment